Parafia Racławiczki

61 8883 1028 2004 4000 3298 0001
Konto remontowe:
07 8883 1028 2004 4000 3298 0003
Z dopiskiem "Darowizna na cele kultu religijnego"

Wyślij Wiadomość

Logowanie

Wydarzenia parafialne

Wyszukaj wydarzenia z roku
 < Nowsze wydarzenia  1  ..  96   97  98  ..  114  Starsze wydarzenia >

Pielgrzymka dzieci pierwszokomunijnych2012-06-19

Tegoroczna grupa dzieci komunijnych ze swoimi rodzicami udała się na pielgrzymko - wycieczkę do Międzygórza. O godz. 9 wyruszyliśmy na górski szlak. Po drodze na szczyt zwiedzaliśmy ogród bajek, po czym ruszyliśmy dalej w kierunku sanktuarium Matki Bożej Śnieżnej na Górze Iglicznej. Wszyscy zadowoleni dotarli do celu. Po odpoczynku o godz. 12 uczestniczyliśmy w Eucharystii odprawianej przez tamtejszego księdza. Następnie trzeba było ruszyć w drogę powrotną, która wcale nie była łatwiejsza. Dotarliśmy do wodospadu Wilczki, a potem na obiad. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się nad jeziorem Otmuchowskim, a następnie w nyskiej bazylice św. Jakuba i Agnieszki. Dzięki pięknej pogodzie i radosnej atmosferze w grupie dzień ten na długo pozostanie w naszej pamięci.

Uroczystość Bożego Ciała 20122012-06-07

Tegoroczną Uroczystość Ciała i Krwi Pańskiej przeżywaliśmy przy pięknej pogodzie i jak co roku, pięknie udekorowanej trasie z czterema ołtarzami. Przygotowania do tego jedynego czwartku w roku trwały zapewne na wiele dni przed, ale bezpośrednio miały one miejsce w środę. Zbierano kwiaty, przygotowywano figury, sztandary, na trasie pojawiły sie brzózki. Od wczesnych godzin porannych w czwartek tworzono 4 ołtarze, przy których zatrzymywał się Chrystus eucharystyczny. Oby nigdy nie zabrakło chętnych do włączenia się w przygotowywanie Uroczystości Bożego Ciała w naszej parafii.

Remont zachodniej fasady i wieży kościoła parafialnego2012-06-01

W czerwcu roku 2012 wykonany został remont zachodniej fasady i wieży naszego kościoła parafialnego. Ostatnia renowacja miała miejsce kilkanaście lat temu, a jej stan sprzed remontu można obejrzeć na poniższych fotografiach (zdjęcia udostępnione przez Anetę Lukoszek).

Pielgrzymka rowerowa na Górę Św. Anny2012-05-19

Trzecia sobota maja od siedmiu lat gromadzi na Górze Św. Anny wszystkich, którzy lubią podróżować rowerem na Diecezjalnej Pielgrzymce Rowerowej, której patronuje nasze diecezjalne Radio Plus. Dzięki zachęcie naszego Księdza Proboszcza ponad 20 - osobowa grupa naszych parafian wzięła udział w tym "rajdzie rowerowym". Na szczególną uwagę zasługuje to, iż dużą część tej grupy stanowili rodzice tegorocznych dzieci komunijnych, którzy potraktowali to jako dziękczynną pielgrzymkę. Na parkingu przed kościołem Ksiądz Proboszcz nas pobłogosławił i ruszyliśmy w drogę. Dobry humor nie opuszczał nas na trasie nawet wtedy, gdy trzeba było w Wysokiej iść pieszo pod górę. O 13 szczęśliwie dotarliśmy do celu. O godz. 14 uczestniczyliśmy w Eucharystii, następnie zostały poświęcone nasze pojazdy, po czym na dalszą część imprezy przenieśliśmy się na plac przed Domem Pielgrzyma, gdzie można było zjeść obiad i wziąć udział w konkursach zorganizowanych przez Radio Plus i Policję. Tam też odznaczeni zostali najmłodsi uczestnicy pielgrzymki, którymi mogła się nasza parafialna grupa pochwalić. W drodze powrotnej obiecaliśmy sobie, że w przyszłym roku na pewno znowu pojedziemy.

< Nowsze wydarzenia  1  ..  96   97  98  ..  114  Starsze wydarzenia >

Wykorzystanie materiałów zgromadzonych w tym serwisie w celach komercyjnych bez zgody ich właścicieli jest zabronione

Aktualizacja:

Kontakt techniczny:

Nasza witryna wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celach statystycznych oraz ewentualnego logowania w serwisie. Istnieje możliwość zablokowania funkcjonalności poprzez wyłączenie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Zamknij